26 AUGUSTI

Forfarande Augusti alltså, och jag som åker hem i oktober. Haha, aja. Än så länge idag har jag som vanligt inte gjort speciellt mycket. Tränat lite, läst bok i solen, börjat skriva personligt brev till jobbansökan, plockat lite på rummet o.s.v. Funderar på att gå och göra lite lunch, men jag är inte hungrig så då känns det ju inte som att det behövs. Barnen kommer hem om en timme, blir hemma en timme ungefär, sticker iväg till träningar i en timme och sedan blir det att jobba lite i en timme ungefär. Haha. Joe kommer hit på middag ikväll så det blir nog trevligt.
Nu så får jag väl.. läsa lite till kanske :)

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge kraaam

2010-08-26 @ 09:51:26
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0