ALLTID LIKA SKÖNT ATT VARA FÄRDIGTRÄNAD

Precis duschat efter att ha varit ute och sprungit. Tog med mig Kille idag också vilket gjorde att man fick springa på lite extra och det gör ju ingenting. Var ute vid tolv vilket betyder att det var som varmast i princip.. Svettigt värre men det gick bättre än på länge. Gick upp och bakade bröd imorse också som jag tog mig två skivor av när jag kom hem. Karin sa igår att hon köpt mer rågmjöl.. Var detta en hint till att hon vill ha mera bröd kanske? :) haha!
Nu ska jag iaf ta det lugnt och läsa bok hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

härligt att höra att DU är på gång igen.KRAM KRAM M-M

o

M

2010-08-05 @ 10:10:34
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0