BAGERIFRUKOST

Gick upp för ca 1½ timme sedan efter att ha sovit som en gud med öronproppar och ögonlapp. ;D Kan ju vara de bäste uppfinningarna någonsin. Nog för att jag aldrig förut har behövt använda dessa då det är både mörkt och tyst hemma i källaren. Kom iaf upp lagom till när Andrew kom hem med bagerifrukost. Dvs, munkar, croissanter och ja, allt möjligt sött. Måste ju säga att jag inte var jättesugen på sötebröd halv nio på morgonen så jag tog yoghurt och musli och sedan en munk. De tyckte att jag var galen som valde yoghurt när det fanns så mycket annat gott. haha! Tog två mackor sedan också för jag insåg att jag kommer bli svinhungrig ganska snart om jag bara smäller i mig bakverk till frukost. Om Andrew får bestämma så blir det bagerifrukost varje dag.

Snart ska vi åka i väg till en strand och kasta lite boll och så. Jag försöker ta en massa kort men lägger nog in de när vi kommer hem igen. Som jag sagt förut så är det lite krångligare att sitta vid datorn här nere.
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

du ska veta att vi kollar varje dag på din blogg.det du får se o uppleva är inte alla förunnade.många kramar

2010-08-08 @ 10:13:14
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0