DAGEN IDAG

Dagen idag har varit helt okej tycker jag. Det har varit jättefint väder så jag började dagen med att sola ca 2 två timmar. Sedan stack jag, Stella och Karin till Fremantle och köpte en helt ny sommargarderob till Stella. (kläder då, inte själva garderoben) Karin fick också med sig lite hem och även jag. Ett skärp. Haha! Har länge behövt ha ett bra skärp så nu slog jag till och köpte mig ett. Så vi strosade runt lite där, kollade på lite gatucirkus och sedan åkte vi hem. Barnen och Andrew fick för sig att ta ett första dopp i poolen (idioter) och jag stod med jeans och tjocktröja och kollade på. Kan inte varit varmare än 16 grader där i.
Till kvällen blev det film, Percy Jackson and the lightening thunder, vilken faktiskt var riktigt bra. Vitlöks och chilimarinerade räkor med bröd blev det till middag. Bra avslut på dagen. Nu är det alldeles snart dags för mig att sova för imorgon ska det kutas 12km. Heja mej!


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

håller tummarna för dig i morgon.käkpa väl.kraaam

2010-08-28 @ 19:06:33
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0