GÅRDAGEN

Hade ingen ork att skriva igår så jag tar tag i det nu och skriver lite kort om vad vi gjorde. Vi åkte till en strand först med jättestora sanddyner. Upp för dom tig en jävla tid och det var sjukt jobbigt men det var det helt klart värt när man såg utsikten och när man insåg hur sjukt roligt det var att springa ner igen. Tre gånger orkade jag ta mig upp till toppen innan benen vek sig under mig.
Sedan åkte vi och lunchade på ett ställe för att sedan åka och hälsa på Andrew bror Michael. sen åkte vi till ännu en strand och tog oss upp för Chicken hill som var ännu en sanddyn som det bara var att kuta ner för. räckte med en gång för mig i den backen. På vägen hem såg vi kängurur också, vilka jag såklart inte lyckades få några kort på eftersom att vi bara svichade förbi dom med bilen. Kan också säga att det var så otroligt kallt igår att jag hade tights, jeans, linne, två långärmade tröjor och min gråa vinterjacka på mig.

Idag blåser det apa ute och det är svinkallt som vanligt så vi får helt enkelt se vad vi hittar på. Tyckte att jag hörde något om chokladfabrik.. :P

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

mums choklad.hoppas den är god också.du får inte glömma kameran för du får ju se otroligt mycket som vi aldrig får se .kram

2010-08-10 @ 08:45:09
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0