GODMORGON

Helt galet hur skönt det är att sova, men nu har jag pallrat mig upp ur sängen och har t.o.m ätit frukost. Blev jättemätt vilket är konstigt eftersom att jag brukar äta lika mycket varje morgon(?). Kanske fortfarande är mätt sedan middagen igår, vilket inte skulle vara så konstigt isf. Joe var här på middag och det blev marinerade räkor med nån chiliröra tilloch chokladtårta till efterrätt. Karin klagade på att det var lite mat..(innan vi började äta alltså)

Idag lyser solen och jag hade tänkt att sätta mig ute i en av solstolarna och börja på den nya bokserien som mamma och pappa skickade ner. Kille har redan slagit sig ner i den ena och det ser riktigt skönt ut där ute så det är ävl lika bra att gå ut. Man kanske t.o.m kan få lite färg i ansiktet idag?

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

underbara bilder

2010-08-21 @ 21:30:57
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0