GODMORGON

Att man aldrig kan vakna utvilad. Sover så sjukt illa här nere och jag kan inte förstå varför. Sen när man är som tröttast vid typ 6-7 på morgonen eftersom att man inte sovit så mycket under natten så vaknar ju barnen och då är det totalt omöjligt att sova. Studsande basketbollar, skateboardåkning, skrik och då helst precis utanför min dörr. Men aja, har hört att sova kan man göra i ett annat liv..
Nu sitter jag i soffan med kille i knät och klockan är snart halv 11. Får se vad som händer idag. Blir nog en motionsrunda senare. Måste smälta frukosten först. Man kanske ska ta och börja packa lite också eftersom att vi sticker til Dunsborough imorgon vid 11 rycket. Vore ju skönt att slippa gå upp vid 8 för att packa. (nog för att jag lär vakna då ändå)

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

hoppas du får en skön resa.minisemester.det är du värd.tänker på dig .många kramar

2010-08-06 @ 10:27:31
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0