KAN BLI EN LÅNG DAG

Än så länge har jag lyckats med vad jag skrev i förra inlägget. Har legat/varit här på mitt rum, lite vid datorn, skrivit brev, plockat ordning på lite kläder, lagt undan lite pengar kollat igenom visumpapper, försäkringar, biljett (för att jag inte hade något att göra), försökt ladda ner film o.s.v. Funderar på att ta en liten nap för att få tiden att gå och för att det skulle vara ganska skönt också.
Ikväll kommer Pam och Harry hit och sover och ikväll vankas det också storm. Antar alltså att jag har en sömnlös natt framför mig, men vad gör det? Jag ska ju bara städa imorgon.

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

låter lite oroande att du kollatbiljett o.s.v. sov gott och ta det lugnt.kraaam

2010-08-17 @ 12:19:33
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0