KVÄLL IGEN

Måste ju faktiskt erkänna att dagarna går ganska så fort ändå. Det är ju redan dags för sängen, vilket är jätteskönt för jag är supertrött. Karin kom hem förut och frågade om mina krämpor och jag berättade om min värk i axlarna och tyckte att det var lite småpinsamt tills jag såg Karins förvånade uttryck och hörde henne säga "DU MED? Det är där jag har mest träningsvärk. Hur fan har vi sprungit egentligen?" haha! Kändes skönt att höra att man inte var den enda men krämpor på ovanliga ställen.
Men nu funderar jag på att sova. Ni där hemma har ju knappt kommit hem från skola/jobbet ännu och jag är för trött för att sitta och vänta uppe på någon att prata med. Så jag säger godnatt!
GODNATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0