LILLA NO <3

Idag fick barnen veta att jag snart skulle åka hem. Det hela blev ganska odramatiskt. Stella tappade hakan och frågade varför hon inte hade fått veta någonting, och man såg på henne att hon tyckte att det var tråkigt. Lilla nois såg man verkligen på att han blev ledsen. Inga tårar eller så, utan bara otroligt ledsen. Han sprang fram till mig och hoppade upp i mitt knä och sa "Jag äälskar dig, du får inte åka!" Och så kramade han mig jättehårt. Den pojken kan vara den sötaste sjuåringen i hela världen och herregud vad jag kommer att sakna honom. Kommer att bli jobbigt att säga hejdå till mina små skruttisar.


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

avsked är alltid jobbiga men man får försöka tänka på det positiva som varit

2010-08-24 @ 15:16:57
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0