MOVIENIGHT

Sitter efter en dag på stranden, krabbletande, affärkollande, fikande och kollar på Clash of the Titans och äter popcorn. Brasan är tänd också så det är ganska mysigt. dagen har ändå gått ganska fort så jag ska inte klaga men imorgon blir det hur som helst "hemgång" vilket jag tycker ska bli jätteskönt. Mina rena kläder är  totalslut också så man känner ju sig jättefresh!
Så imorgon är det back to vardagen igen och jag kan börja träna ordentligt. Herregud vad den här veckan har gjort så att man lagt på sig ett och annat kilo och nu måste de väck igen, och gärna lite till. Har faktiskt sprungit två ggr den här veckan iaf så det är ju bättre än ingenting.

(svar på mormors kommentar: skypar gärna med er imorgon, ska vi säga runt 15, er tid? )

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

du behöver verkligen inte gå ned i vikt!!!vi hörs i e.m. kraaaam

2010-08-15 @ 10:28:13
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0