ÖMM? JA LITE KANSKE..

Om man inte är ömm efter 12km så vore det ju lite konstigt faktiskt. Mest ömm mellan skulderbladen och axlarna dock. (?) Hur det gick till har jag inte en susning om. Var väl spänd helt enkelt. Morgondagen kommer nog att vara värre. Men nu sitter jag iaf och äter frukost efter att ha lämnat barnen på skolan. Frukost kan ju vara någonting av det godaste som finns. Och skönt är det också att äta frukost, iaf när man inte har bråttom till någonting. Så nu tänker jag njuta av frukosten en stund och sedan lägga mig och läsa. Får se om jag tar en promenad idag för att försöka värma upp musklerna en aning.


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

fortsätt att träna dina axlar o rygg det är bra för hållningen.jättestrongt att klara av 12 km,bra LISA. stor kraaam

2010-08-30 @ 09:57:31
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0