REGNAR

Här nere jublar just nu alla Australiensare. Regn är någonting man ska vara glad över här. Fast jag kan ju inte påstå att detta har smittat av sig på mig. Visst, det är mysigt att höra hur det smattrar på taket på natten, men det är väl så långt som jag är villig att stäcka mig när det kommer till glädje för regn. Det är ju så otroligt tråkigt. Det är grått, det är kallt, det är blött. Så nu har det regnat precis hela natten och nu är klockan snart är 11 så regnar det fortfarande och som det såg ut på väderprognosen så ska det regna ännu häftigare framåt eftermiddagen. Dvs, ingen operation bli brun idag inte. Får läsa bok inne ist, snart klar med den första om klanen Otori.

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

låter lite trist, vädret alltså

2010-08-31 @ 09:34:50
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0