SEX VECKOR

Jag har bestämt mig och en hemresa är bokad. Måste säga att själen, hjärtat och hjärnan känns otroligt mycket lättare och hela jag ler. Självklart så känns det ju tråkigt att det skulle behöva bli såhär, det var ju ingenting jag ville eller hade planerat, men det känns verkligen rätt. 3e Oktober lyfter planet här i från Perth och jag kan knappt vänta. Satt och kollade på HMs hemsida  tidigare idag och klickade hem höstkläder för en tusenlapp som kommer i slutet av oktober. Tycker det ska bli riktigt skönt med en höst hemma, och jag vet att det låter som att jag har fått en knäpp eller något men herregud vad man inte uppskattar saker tillräckligt när det har blivit ens vardag.

De här sex veckorna som är kvar nu ska jag iaf försöka ta vara på så gott jag kan. Är hur glad som helst att jag åkte hit och träffade familjen Masters. Att jag åkte hit och stärkte mitt självförtroende en bra bit, för det var någonting som jag verkligen behövde.
Bloggen kommer att fortsätta dessa sex veckor ut och jag lovar att inläggen kommer att vara i mer positiv anda än vad de har varit tidigare.
Vi ses snart!


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

härligt LISA att läsa detta.nu vet du att du klara av allt även om det ibland kan vara lite motigt.njut nu av de sista veckorna.

2010-08-23 @ 16:44:09
URL: http://australia
Postat av: sunnie

nu börjar jag gråta! <3 du ska komma hem!:))))

men njut som sjutton av de sistga veckorna så ses vi lisafisa <3<3

2010-08-23 @ 21:40:20
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0