TIRED, SO TIRED

Oj oj oj vad länge sedan det var jag var så här trött. Enda sedan vi kom hem från city to surf har jag gått och hållt mig från att ta en tupplur för att kunna sova gott i natt och nu är klockan är strax efter åtta så kan jag inte hålla ut längre. Känner mig nästan lite övertrött t.o.m. Satt och kollade på ett avsnitt av How I met your mother alldeles nyss och satt och skrattade högt för mig själv.. när det var slut tänkte jag att det bnog vara lika bra att gå och lägga sig. Det är ju måndag imorgon vilket som ni nu redan vet vid det är laget betyder att jag lämnar barnen på skolan. Om jag kan komma upp ur sängen imorgon bitti dvs. De 12kilometerna kommer nog att ha satt sina spår i benen skulle jag tro. Men hur som helst så har dagen varit awsome. Fan vad jag är bra. Haha! Nej, skämt åsido, godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0