WHAT TO DO?

Ligger i sängen och drar mig. Orkar inte gå upp. Känner inte att jag behöver gå upp heller för den delen. Jag har ingenting planerat inför dagen. Skulle kunna ligga här till klockan 17 om jag vill, men någonting ska jag väl försöka hitta på innan dess. Börja svara på lite brev kanske. Vill att mitt paket ska komma så jag börja läsa lite igen. Helt sjukt vad det går åt böcker här nere. Får kanske ta och börja läsa någon engelsk bok när jag läst ut böckerna mamma och pappa skickat. Man kan ju lika gärna ta och lära sig någonting.
Men om jag har räknat rätt så kommer nog paketet imorgon. (håller tummarna) Ska bli gott med lite lösgodis också tycker jag.
Mitt hopp om att Ida troligtvis skulle komma ner hit och hålla mig sällskap om dagarna gick ju självklart i kras. Familjen hade redan hittat en tjej från Frankrike tydligen. Så nu känner jag mig ganska så tom. Vet inte riktigt hur jag ska känna mig. Men mot slutet av veckan ska jag troligtvis träffa Glenn och då kanske det känns lite bättre. Men vem vet, det kanske också går i kras?

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

om den där Glenn inte hör av sig tycker jag att det är dåligt.då är det inget att satsa energi på.kraaam

2010-08-17 @ 09:36:59
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0