A HOLE WEEK HAS PAST

Precis som rubriken sa så har det gått en hel vecka nu sedan jag kom ner hit. På ett sätt så känns det som att jag har varit här otroligt mycket längre än så men det känns också som att jag åkte hemifrån igår. Hur som helst, idag är det onsdag vilket betyder att både Andrew och Karin har jobbat idag och att jag har haft en heldag tillsammans med Stella och Noah. Måste säga att de har testat mitt tålamod lite idag genom att ha bråkat en hel del och varit väldigt envisa med saker och ting. Men så är de sju och åtta år gamla också, de kan ju inte var änglar hela tiden. Jag fick iaf med dem ut på en lunchpicknik i parken.






Vi har haft jättefint väder den här veckan (fast kallt) men under de närmaste 48 timmarna så ska det tydligen ändras rejält. Det vankas storm här nere och jag måste säga att jag är lite nervös. Karin sa att för inte så länge sedan så haglade det iskulor stora som golfbollar. Haha vi får väl se hur det hela slutar och om jag kommer att få någon sömn. Än så länge är det fortfarande hellugnt.
Imorgon blir det städning för min del för då är barnen åter igen på den där idrottsgrejen hela dagen. Det är lättare att städa när man är själv hemma. Aa, är nästan själv iaf. Andrew är hemma men det känns bra för då har jag någon att fråga om jag skulle undra någonting över städningen och då vet jag ju till kommande veckor då det är onsdagar som gäller för städning.
Får sätta på lite musik i lurarna och köra på. Det kommer att gå awsome.
Föresten så har jag läst ut min första bok redan. Har en bok kvar so jag tog med mig. Kan säga att det är tur att bokhyllan i mitt rum är fylld med en del böcker som Matilda lämnat kvar för det kommer att bli en hel del läsning skulle jag tro.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0