ÄLSKAR ATT SOVA

Nu är det kväll igen! Skönt! Längtar hela dagarna efter att få sova, trots att jag sover så dåligt som jag gör..

Karin kom hem sent idag. Iaf om man jämför med när hon brukar komma hem. Idag blev det vid 20.20 ungefär och det brukar vara mellan 18 och 19. Men barnen var snälla och jag fick dom att borsta tänderna och hoppa i säng utan problem vilket vad jätteskönt. Hann med att göra en sallad innan Karin kom hem också. Kött och sallad, det skulle jag kunna äta varje dag. Men nu ligger jag i sängen iaf och är jättetrött, som vanligt. Imorgon hade jag tänkt att ta tag i springningen igen, har endast tagit promenader de senaste dagarna (idag blev det inte ens en sådan) så nu får det bli skärpning. Måste försöka fokusera på någonting ist för att tänka så mycket. Kan inte bestämma mig för om det är bra att tänka eller om jag ska försöka låta bli. Vet inte vilket jag kommer att må bäst av. Hur som helst, dags att sova.
Pussar&kramar i massor! Längtar hem!


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

du är så jättefin på bilderna.håret blevsnyggt efter klippningen.motgångar är till för att övervinnas,kämpa på Lisa.snart träffar du en kompis öch då kommer tiden att gå fortare.hur kul vore det att jobba på Donken igen?kram

2010-07-28 @ 17:57:25
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0