DAGEN D

Jahapp mina vänner. Då har jag fått se min första spindel och jag trodde att mitt hjärta skulle hoppa ur bröstet på mig. Herregud! Den var som tur var en av de minsta men för mig så var det stort nog och den satt självklart inne på toaletten. Andrew hade precis gått och lagt sig och det var bara jag uppe så jag fick gå och se om han fortfarande var vaken vilket han var och han gick och skulle kolla om det var en spindel som han kunde ta bort eller om den var giftig. (oh no) Som tur var så kunde han ta bort den. Annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Annars har dagen varit händelselös. Hemlängtan har varit väldigt påträngande men nu känns det skönt att dagen är över och att det är måndag imorgon och det är jag som tar barnen till skolan.

Nu ska det skypas med mormor och morfar.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0