EN MÅNAD

Onsdag igen och nu har jag varit här i en hel månad. Städdag idag också och det har varit jätteskönt faktiskt. Förut har jag tyckt att det var jobbigt med städdagarna men nu känns det som att de är de bästa på hela veckan. Då har jag någonting att sysselsätta mig med. Men nu är jag klar och sitter i köket och äter chili sin carne och lyssnar på hög musik. En timme kvar tills jag ska hämta barnen i skolan, och sen kommer tiden bara att försvinna och det är kväll igen.

Jag saknar er där hemma ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

Lisa,tänk på Hannas ord när det känns lite motigt.klart att vi saknar dig också,men vi ses igen.kul att städningen går bra,och att tiden går lite fortare då .koppla av mellan varven o må så gott.vi hörs lite senare

2010-07-28 @ 12:54:13
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0