...

Det blåser APA ute för tillfället, så jag har (som vanligt) efter en varm och skön dusch lagt mig med min bok. Hemma är jag alltid på tok för rastlös för att bara ligga och läsa men nu känns det som att jag bara kan ligga och läsa i all evighet. Spännande och avkopplande :) När vädret börjar bli en aning bättre och när jag lärt känna området bättre så ska jag börja promenera, möjligen springa, på dagarna. Om jag tar med mig Kille också så blir det ju inte lika ensamt och tråkigt. Sen känns det som att det kommer att bli nödvändigt eftersom att Karin berättade för mig för någon dag sen att de allra flesta au pairer går upp ca 10 kilo :o Och det har jag verkligen ingen lust med.

Nu blir det mera Camilla Läckberg och Isprinsessan.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0