FIRST LOOK AROUND

Sov i ca 15 timmar inatt, vilket var ganska välbehövligt. Andrew som var ledig idag tog mig in till Fremantle för att hanvar tvungen att köpa en pyjamas till Noah som ska ha pyjamasparty i skolan imorgon. Sen tog vi en sväng så att jag fick se stranden och flolden. När vi kom hem igen tog vi en promenad med hunden i närområdet så att jag någon gång ska lära mig att hitta här omkring. Sedan hämtade vi Stella och Noah från skolan och åkte till Stellas simträning. Hon tränade ute vilket gjorde att det blev riktigt kallt att sitta och kolla på. Som tur var så sa Andrew till mig att ta med mig en jacka. Det är riktigt kallt överallt faktiskt. Mest om fötterna, inomhus alltså. Går med tjocka sockor medans barnen springer barfota.. skumt :) När vi kom hem från simträningen var det dags för Andrew att åka och träna så då fick jag laga mat till barnen och se till att de var klara för sängen när karin kom hem från jobbet.
Ett jättetråkigt inlägg, jag vet men nu vet ni iaf vad jag har haft för mig idag.
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det var kul :P :) / Mirre

2010-07-01 @ 18:01:50
Postat av: hanna

this is what i want to read :)

2010-07-01 @ 18:34:24
URL: http://hannaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0