FÖR TRÖTT FÖR DET HÄR

Klockan är ca 16 och jag känner att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova. Sov verkligen inge bra i natt, vet verkligen inte varför för att jag var verkligen hur trött som helst igårkväll också. Som pricken över I:et så var det ju onsdag idag vilket betydde att det var jag som skulle lämna barnen på skolan, så det var bara att hoppa upp ur sängen vid 07.30 imorse.
Postade brevet till farfar och farmor på väg hem från skolan och sedan var det bara att sätta igång med städningen. Mitt i alltihopa så lägger ju givetvis damsugaren, tvättmaskinen och torktumlaren av.. Nån jäkla knapp i typ proppskåpet som kände för att stänga av sig. Jätteroligt när man fick reda på det när man börjat sopa golvet med en sopkvast och det var inte förrän jag skulle hämta sopkvasten, efter ca 40 minuter då jag försökt få igång dammsugaren som jag såg att tvättmaskin lagt av. Vilket betydde att när jag pratat med Karin så var det ju bara att börja om med tvättningen. JIPPI! Så allting tog, lite, längre tid än jag hade planerat med i sista sekund hann jag bädda i karin oh Andrews säng och slänga in mina egna sängkläder i torktumlaren innan det var dags att springa upp till skolan igen och hämta barnen, barnen som för tillfället håller på att bygga koja, så jag själv har för tillfället stängt in mig på mitt rum för att slippa se hur de stökar till allt det jag städat idag..

Om ca 40 minuter är det iaf dags att göra middag åt småbarnen. Förhoppningsvis behöver jag inte trycka i dom maten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0