FORTSÄTTNING PÅ DAGEN

Jag som trodde att det skulle bli en händelselös dag men tänk så fel man kan ha. Mitt på dagen gick jag med barnen till ett litet "supermarket" för att de ville köpa lite godis. Så jag fick mig en kort promenad i området här och jag tror NÄSTAN att jag skulle hitta tillbaka dit själv. Men jag är inte säker..
Hur som helst, när vi kom hem därifrån så väntade Karin och Andrew på oss för att vi skulle åka till Andrews rugby match. Karin lämnade vi av för hon skulle på någon mat- och vinmässa tillsammans med någon kompis. Rugbyn tog väl ca tre timmar och efter det så åkte vi och köpte mat och hyrde film. Det blev sushi, vilket jag aldrig ätit förut och ja.. det var annorlunda. Till en början tyckte jag att det var helt okej men efter en liten stund blev det för mycket. Men man måste ju prova.
Filmen blev " the thoothfairy"

Här är lite bilder från rugbyn


Noah

Stella

Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0