FREDAG

Natten har nästan blivit sömnlös för min del. Regnet och åskan gav sig inte utan det blev bara värre under natten. Blixtrarna lyste upp hela mitt rum trots rullgardin. Nu har det gett sig men det regnar fortfarande en aning och blåser massor. Det är inte alls trevligt att vara utomhus idag. Därför sitter jag och Noah och målar en namnskylt till Noahs dörr med nya färger som Karin kom hem med för en stund sedan. Stella är hos sin kompis och leker så hon får måla när hon kommer hem.
När Karin kommer hem från frissan så ska vi åka och handla och shoppa lite. Får se om jag fyndar någonting idag. Får även min första "lön" idag, inte helt tokigt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0