GAAH!

Idag var första gången jag tänkte att jag aldrig någonsin ska skaffa barn! Vet inte vad det har varit med mig nu på eftermiddagen men Stella har drivit mig til tårar två gånger idag! Blev bara så arg och tålamodet rann liskom över.. Men det var bara att bita ihop och försöka att inte visa att man blev påverkad. Men men, de kan ju inte vara änglar varje dag...

Blev ingen motionsrunda för mig idag. Jag som faktiskt hade sett fram emot den. Men regnet ville inte upphöra länge nog. Hann bara att sätta på mig joggingkläderna och så började ösregnet igen. Typiskt. :/

Barnens farmor Pam kom hit nu ikväll också för att stanna tills på onsdag. Hon verkar jättretrevlig. 
Till middag blev det hämtmat från kinarestaurangen.

Nu blir det till att ligga vid datorn här en stund, läsa lite och sedan hade jag tänkt att knoppa.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0