GÄSP

Idag har jag varit så sjukt trött precis hela dagen. Karin och jag har gått och gäspat ikapp här hemma. förstår verkligen inte, sov nästan 11 timmar inatt. Men men.
Dagen har varit lugn. Åkte och kollade på när Noah spelade rugbymatch mitt på dagen och han blev "Matchens lirare". Gullehan! Sen blev det hem och jag la mig och läste vilket sedan slutade med att jag låg och tittade på insidan av ögonlocken några minuter. Jätteskönt. Sen blev det en sväng till Coles för att handla mat och jag fick med mig en påse Maltesers och en chipspåse hem och nu är det bara chipspåsen som finns kvar.. Fast den ryker nog efter middagen skulle jag tro. Jag menar, det är ju ändå lördag och jag tycker att jag har gjort mig förtjänt i lite allmänt moffande idag. Nu ligger jag alltså i sängen igen och barnen är på stranden med Andrew så det är tyst och skönt här hemma. Ska nog snart gå ut och se vad Karin har för sig och sedan se om jag kan hjälpa till med maten.

Kollade föresten på Terminator salvation igår.. nog för att jag inte sett de andra men jag måste säga att den var mycket, mycket överskattad.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

du verkar ha det skönt.det är du väl värd.det verkar helt underbart vid floden kan du bada där ?

2010-07-24 @ 13:22:20
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0