GIRLS NIGHT IN

Jag, Stella och Ava har haft en jättemysig kväll. De har nu gått och lagt sig (låter dock inte som att dom försöker sova) efter att ha ätit från mc donalds och sedan nästan ha somnat till filmen. Casper möter Wendy kollade vi på. En av mina favoritfilmer från när jag var liten. Kan ju inte säga att jag tyckte att den var lika bra nu som jag tyckte då. Man ska inte kolla på filmer/serier som man tyckte så mycket om när man var liten nu så här lång tid senare. Då förstör man bara minnena. Men men, lite rolig måste jag ju säga att den var. Nu sitter jag i köket, äter glass med Milo och har tv:n på som lite sällskap. Rugby, jätteroligt.. Förhoppningsvis så somnar de små liven snart så jag kan gå in på mitt rum och lägga mig i sängen ist. Mycket skönare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0