HÄR HÄNDER DET GREJOR

Imorse stack jag och Karin in till Perth och till konsulatet för att hämta mitt körkort. Lite smått ångest över att jag ska ha det där fotot i vad är det? tio år? Men hur som helst så har jag det nu iaf så det är ju toppen!
När vi ändå var i Kings Park så gick vi upp på en utsiktsplats med otrolig utsikt. Några bilder kommer här nedan och resten lägger jag ut på facebook. Där uppe fanns det iaf monument och minnesplater för människor som förlorat sina liv i krig. Soldater och militärer. Underbart fint var det.
När vi gått runt där och kollat en stund så åkte vi till veterinärkliniken där Andrew jobbar. Som Karin och Andrew också äger. Kollade runt lite där. Gosade med en helt underbart söt katt som inte hade något hem. Hade jag kunnat hade jag tagit med den hem. Mörkgrå, med vitt runt nosen.
Sen åkte vi och köpte sushi att ta hem och äta. Det blev sushi med kyckling för båda två och det var riktigt gott. Nu behöver jag inte grina illa när det blir sushi till middag. Nu vet jag vad jag vill ha.
Nu har Karin åkt och fikat med ett par kompisar och när hon kommer hem så ska vi åka och handla så att vi kan baka bröd.
Glömde nästan att skriva att, JAG HAR KÖRT BIL. I VÄNSTERTRAFIK. MED RATTEN PÅ FEL SIDA I BILEN! Och både Karin och jag lever. haha!





Mer bilder på Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0