HARD WORK

Eller, det kan jag väl inte påstå att det är. :)
Efter en natt med mer eller mindre storm så knallade jag upp ur mitt varma rum vid 07.30 tiden för att hjälpa till att göra barnen redo för skolan. Noah som hade pyjamasdag i skolan idag behövde knappt göra sig i ordning alls vilket han var otroligt lycklig över. När de var klara så tog de sina saker och sen gick jag med dom till skolan som bara ligger ett par 100 meter här hemifrån. Det visade sig att Stella glömt ett papper hemma som jag var tvungen att springa hem och hämta och sedan springa tillbaka med till skolan och lämna till henne, men som sagt så är det ju inte så långt så det gjorde inte så mycket. Och nu när klockan är 09.30 här nere i down under så sitter jag och äter frukost i köket med Kille och Flicka som sällskap. Kille är hunden och Flicka är katten :) När jag ätit upp så ska jag gå och lägga mig i sängen igen hade jag tänkt, lura lite och kanske börja på en av mina böcker. Ska bli riktigt skönt eftersom att jag håller på att frysa ihjäl här i köket med betonggolv och endast ett litet värmeelement. Barnen ska hämtas igen vid klockan tre så tills dess ska jag softa här hemma helt själv. Ska bli riktigt skönt faktiskt då jag fortfarande känner mig lite trött sedan den långa resan och tidsomställningen. Ha det bra! PUSS

Kommentarer
Postat av: Sunnie

gråt inte, ha det bäst och gör detta till ett minne för oss också! :) Jag unnar dig en otrolig resa och jag håller tummarna för att du hittar nya vänner och ett underbart levnadssätt för att sedan komma hem och race:a med bilarna här hemma! :D

Som sagt, vi tar en vecka i taget, mitt år kommer gå jävligt fort, student och allt, och ditt också. Som vi bor snart next door till varandra igen :D ha det bäst. love<3

2010-07-02 @ 10:48:22
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Postat av: elin

Lisa det låter ju som att du har det jätteskönt och slappt där nere :) hoppas du trivs och att allt är bra! vi saknar dig här hemma och hoppas på att det här året kommer att gå riktigt fort ;D pusspuss gumman <3

2010-07-02 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0