HÄRLIGA SÖNDAG

Började även den här dagen med att springa en runda. Idag sprang jag hela vägen till floden och tillbaka. Lite längre än jag gjort förut och det kändes bra. Har träningsvärk i hela kroppen sedan igår men det struntar jag i. Imorgon blir det vila dock, för då har jag barnen hela dagen eftersom att de har ledigt även imorgon. Börjar skolan igen på tisdag. Så nu har jag duschat och fixat i ordning mig. Ligger i sängen med datorn och värmer mig under AC:n. 

Här är några bilder jag tog vid floden.


 

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

det känns lite som ö.Strandvägen vid floden där du springer.måste vara skönt att motionera där.du blir väl ännu smalare än förut av all motion.skönt att vädret är bättre,allt känns bättre då.stor kram mormor

2010-07-18 @ 11:14:26
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0