HÄRLIGT MED HELG

Kan ju inte påstå att jag har en jättejobbig vardag här nere men hur som helst så är det skönt med helg. Skönt att inte behöva ställa klockan fast att jag inte vaknar senare iaf, och skönt att inte ha några måsten.
Idag blev det bio inne i Fremantle. Karin, barnen och jag. Vi kollade på Shrek, forever after, i 3D. Har aldrig sett någon film i 3D förut och det var rätt häftigt. Ibörjan kände jag mig nästan lite illamående men det gick över som tur var.
Sen bar det av hemåt igen och det blev mer legobyggande för min och Noahs del. Han är för gullig men nu har han äntligen blivit klar med sin megalastbil och den blev faktiskt ascool.

Mot kvällen blev det hemmagjord thai-inspirerad mat. Nudlar, biff, grönsaker och nån stark fisksås, som var riktigt gott. Detta avnjöt vi framför tvn när vi kollade på filmen Did you hear about the Morgans? som jag dock redan sett tillsammans med Emelie, men det gjorde ingenting. Blev lite glass med Milo till efterrätt också. Huuur gott som helst. (Milo är som oboypulver fast med små krispiga bitar i)

Eftersom att mina päron där hemma och min systeryster fick för sig att sticka till Göteborg nu i några dagar så har jag inte så många att snacka med på skype vid den här tiden så det är väl lika bra att jag sover. :)
Imorgon är det söndag vilket betyder att jag inte heller imorgon behlver vakna av mobilen. Jätteskönt tycker jag. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

En bra film kan man se två gånger ;) saknar dig!

2010-07-10 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0