LUGN DAG

Barnen har varit på någon sportggrej hela dagen idag så jag har knappt sett dom alls idag. Så idag har jag haft det otroligt lugnt. Gick upp och åt frukost och sedan satte jag mig utomhus i solen och läste bok och nu har jag kommit så nära slutet i boken att jag knappt har velat lagt den ifrån mig. Hela dagen har jag tillbringat med boken. När det blev för kallt utomhus så gick jag och la mig under filten i soffan där jag för övrigt sitter nu också med kille bredvid mig eller snarare på mig, och med Karin i soffan bredvid. Barnen lagade jag mat till förut när Andrew åkte på rugby och Karin fortfarande var på jobbet. Det blev lite annan mat idag.. lite. Det blev bakpotatis och kyckling (Y) Vilket Noah grinade illa över men man kan ju inte tillfredställa båda två precis varje kväll. Men han var duktig och åt faktiskt nästan upp allting. Men det kan ha varit för att jag sa att han inte skulle få någon efterrätt om han inte åt mer. Man har ju sina tricks.
Imorgon är jag ensam hemma med vilddjuren. Nejdå, de är absolut inte så farliga. Vi får se vad vi ska hitta på då. De får dra ut mig någonstans, för jag vet inte vad man kan göra här. Om vi inte kommer på någonting annat så kan vi ju alltid ta ut Kille på en promenad och lekstund i någon av parkerna här i närheten. Det blir nog jättebra tror jag.
Hur har ni det där hemma? Dör ni i värmen eller njuter ni för fulla muggar?
Är avundsjuk ska ni veta. Ha det bäst.
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

Idag bara 20grader och regnigt,usch inte bra

vi hoppas på bättre väder i morgon.

puss och kram

2010-07-06 @ 16:43:43
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0