MAMMAS GODASTE

Tänk att jag fick till lite bröd iaf. Gott blev det också, dock lite mycket kummin, men det fixar jag till när jag gör nästa sats. det blir nog ganska snart för brödet var omtyckt och ryker nog bara om några dagar. Men det gör jag så gärna. Alltid kul att ha någonting att sysselsätta sig med.
Filmkväll med barnen skulle det ha blivit ikväll men vid sju var de så trötta att det knappt orkade stå på benen så det var bara att lägga dom. Sen satte Karin och jag oss och kollade på Snabba cash. Åt lite chips, lite glass med Milo och nu ligger jag här i sängen. Härligt dag!
får se vad som händer imorgon. Blev erbjuden att följa med och kolla på Stellas netball som börjar klockan 08.00 och även på Noahs rugby som börjar 09.30.. Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken. Sova är ju ett tredje alternativ. :)
Nightie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0