MONDAY

Första riktiga jobbdagen egentligen. Nu när barnen har lov i två veckor så blir det bara dom och jag om dagarna. Eller iaf två dagar i veckan, för det är endast två dagar i veckan som både Andrew och Karin jobbar. Gick upp vid åtta i morse och då hade barnen redanvarit uppe sedan sex ungefär. Hade ätit frukost och satt i soffan och kollade på tv. Hjälpte Stella att göra Lemonade och sedan hoppade jag in i duschen. Stella gick över till grannen och lekte och jag och Noah byggde med lego och sedan tog vi en promenad i området och gick och köpte lite mjölk. Sen gjorde jag lite lunch åt dom och sen gick de båda två iväg till grannen och de är fortfarande där. Har Legat i soffan och läst bok sedan de gick och nu ska jag alldeles strax börja gör middag åt villdarna. Blir nog en lugn kväll. Hoppas allt är bra där hemma och att ni inte bränner er för mycket i solen ;) jag själv har börjat flaga bort brännan jag hann skaffa mig innan jag åkte hit. Illa! Men jag antar att den kommer att byggas på så småning om. Ikväll ska jag också försöka kolla flygbiljetter till Thailand i februari så att jag kan umgås lite med min familj i 10 dagar. Can't wait! Även fast jag inte varit borta en vecka ännu. :)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0