NO PLANS

Lördag idag och imorse ställde jag inte ens klockan. Jätteskönt att få sova ut och hela morgonen har jag dragit omkring i min mysdress. Ätit frukost, byggt med lego, druckit te, ätit glass och legat här i sängen med datorn. URASKÖNT! Fast nu när klockan är över tolv så funderar jag på att klä på mig lite kläder och göra mig i ordning faktiskt. Inte för att jag vet vad jag ska göra idag men det är alltid skönt att vara klar. Noah tjatar på mig och tycker att vi ska bygga mer lego så det är väl lika bra att sätta fart innan hanblir alltför otålig.


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

Hej LISA!

Det var inte meningen att göra dig lessen, ang.brevet vi fortsätter att följa dig på Bloggen

2010-07-10 @ 15:31:02
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0