NOW, I FEEL GOOD

Älskar torsdag kvällar. Som jag har sagt förut så är torsdag det nya fredag här nere eftersom att karin är ledig fredagar så blir det helg redan på torsdagen. Ikväll var Joe här och åt middag, drack vin och snackade skit. Hur mysigt som helst. Joe är helhärlig! När hon gick hem så satt Karin och jag uppe och snackade skit, skrattade, grät (nästan) och hade det helmysigt. Åt öven upp efterrätten som bestod av jordgubbar i nån vaniljsås med mangoyoghurt till som vi helt glömde bort att ta fram medans Joe var här. Hur som helst så har kvällen fått mig på otroligt mycket bättre humör. Imorgon ska vi hämta mitt körkort och försöka baka ett bröd som min kära mor skickade recept på. Får se hur jag känner under veckan men just nu mår jag mycket bättre och vill inte dra några förhastade slutsatser.
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

hoppas att den bra känslan består även i fortsättningen.se framåt kram

2010-08-02 @ 14:35:36
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0