NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER..

Det är någon där uppe som inte vill att jag ska sova om nätterna verkar det som. Så fort jag stängde av datorn igårkväll och skulle sova så brakade regnet loss, och när det regnar här så regnar det ordentligt! Hemma hade jag aldrig några problem med att sova pga av vädret eftersom att jag sov i källaren men nu kan jag ju säga att jag har fått min dos som jag missat under de.. sex åren (tror jag att jag räknade det till) som jag bott nere i källaren.

Hur som helst, idag är det måndag och min dag att ta barnen till och från skolan så det var bara att knata upp vid 7.30 i morse. Läsa lite läxor, sätta upp hår, packa väskor och sedan gå med barnen till skolan. Sen gick jag hem och åt frukost och la mig sedan i sängen och läste ut min tredje bok.  Har kollat lite på vänner och tagit det allmänt lugnt och bara myst. Vädret idag har inte varit speciellt lockande att gå ut i då det kommer skurar till och från och så blåser det massor. Gjorde mig alldeles nyss en supernyttig och supergod lunch och nu ska jag ta och börja på en ny bok´eftersom att det är två timmar tills barnen ska hämtas. Ska bara slänga in tvätten i torktumlaren först.


Kommentarer
Postat av: leif-elvy

förstår att helgerna kan vara lite sega men så småning om hittar du nog på något som kan få tiden att gå forta<re även då.du är verkligen strong som gjort denna resa.vi tänker på dig varje dag .älskar dig kram

2010-07-26 @ 12:23:46
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0