SHOPPING

Började dagen som vanligt med en joggingrunda. Kom hem, åt frukost, duschade och sedan skjutsade Andrew mig till Garden city där jag gick runt i ca 2 ½ timme. Fick med mig lite saker hem.




Både nödvändiga och mindra onödiga prylar. Men pengar ska rulla har jag hört.
Klänningen kändes bara som ett måste och jag tror att jag vet iaf en där hemma som är liiiite avis på den just nu. :)

Snart ska jag fixa mina naglar en stund och så kommer barnen snart hem från skolan också. Fast det blir dock inte långvarit eftersom att båda två har aktiviteter efteråt.
Vi får se vad som händer under eftermiddagen. Kanske blir en promenad?

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

snygg klänning du köpt

2010-07-21 @ 12:36:01
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0