SLEEP TIGHT

Har legat större delen av dagen i mitt rum med huvudvärk.. Tror att jag drack alldeles för dåligt efter springturen imorse. Man lär sig av sina misstag. Imorgon är det måndag och eftersom att barnen är lediga så blir det att ta hand om dom. Fast Stella är på sleepover ikväll och kommer inte hem förrän ca klockan två imorgon på eftermiddagen och Noah blir hämtad av en kompis imorgon bitti vid halv tio tiden så jag får lite ensam tid iaf. Karin intalade mig att jag inte skulle springa för mycket för att inte få ont i knän och så vidare. Eftersom att det ändå är asfalt jag springer på så imorgon får det bli en powerwalk ist. Det är ju nästan lika bra åtminstone. :)
Huvudvärken gick iaf över tillslut och jag följde med Karin och handlade och sedan åkte vi till en foodhall inne i Fremantle och mötte upp Andrew och Noah för att äta middag. Blev thaimat för mig, andra dagen i rad. Skulle kunna äta thaimat varje dag. Hur gott är inte Pad Thai? Har blivit en hejare på att äta med pinnar också! (Y)
Men nu är det dags för sängen. Nighte!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0