TIME FOR SOME SLEEP

Nu är det äntligen dags att lägga sig och sova. Har sett fram emot det hela dagen eftersom att jag inte sov alls bra i natt. Och nu har jag lagt mig i min säng med rena lakan. Alltid lika härligt, men mindre kul att just bädda rent, eller vad säger du farsan? 5 sängar...
Idag tog jag vila ifrån motionerandet. Har hört att det ska vara bra så, aa varför inte. Men imorogn bitti så är det bara påt igen. Ser fram emot det faktiskt. Det är skönt att ta med sig iphonen med bra musik och bara springa och låta tankarna fara vart de vill.
Men nu ska jag sova och i natt ska jag sova riktigt gott. Godnatt på er där hemma. Tänker på er och saknar er. <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har så rätt, det är skit tråkigt, men skönt när det är klart;)

2010-07-21 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0