TODAY HAS BEEN A GOOD DAY

Dagen började med frukost på ett jättemysigt uteställe med familjen. Vi satte oss utomhus så att även Kille kunde följa med. Varma kläder var det bara att sätta på sig eftersom att klockan inte var mer än kvart över nio när vi kom dit.
Fick hur mycket frukost som helst och jag blev asmätt. Är verkligen inte van vid att äta mycket frukost, men det var gott iaf. Framåt två på dagen så åkte vi allihopa till stranden en stund. Kastade lite boll, lekte med Kille och Karin och jag gick en liten promenad längst vattnet. Då var det in te så kallt ute länge så vi var barfota och kunde ta av oss tjocktröjorna. Jättehärligt var det. Jag säger som Karin sa: Det är någonting speciellt med havet. Lukten, ljuden och känslan. Helt underbart. Där kan jag verkligen tänka mig att ligga och sola i sommar.
När vi kom hem från stranden åkte jag och Karin och handlade. Jag behövde köpa lite schampo och balsam och tandkräm och sånt som jag bara tagit med mig småflaskor utav för att det skulle väga för mycket i resväskan annars. Så det är förns nu som jag använt mina pengar och det känns bra att det var på nödvändiga saker. Nu ikväll fick vi besök här hemma av några vänner till Karin och Andrew. Karin hade bakat bullar och gjort hallonpaj som jag dock inte smakade på för att jag kände mig lite ivägen när jag satt där vid matbordet med allihopa. Gick in på mitt rum ist. Tre av dem som var här var svenskar vilket var ganska skönt. Fast jag måste säga att jag har varit ganska bortskämd med svenskan än så länge. Har knappt pratat någon engelska alls. Kanske för att jag endast umgåtts med familjen iofs. Men det kommer, det kommer.
Här kommer lite bilder från stranden.




Puus&kram


Kommentarer
Postat av: hanna

förstår det för det är verkligen galet varmt här, dag som natt typ :O saknar dig också bigsis. fasen, måste be pappa kirra detdär med micken och kameran! sen är det skype från min egna dator som gäller ;) PUSSSSSSSSSS

2010-07-04 @ 23:47:50
URL: http://hannaell.blogg.se/
Postat av: Yvette

Det ser ju helt underbart ut!! Ha det så helt underbart!! Kramiz

2010-07-05 @ 06:58:19
Postat av: leif-elvy

Vilken härlig BEACH, tänk vad skönt när sommaren kommer.

Vi följer dig på bloggen varje fotsteg du tar!!

pussoch kram

2010-07-05 @ 17:54:17
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0