TRE VECKOR

Idag är det alltså hela tre veckor sedan jag åkte hemifrån. Helt sjukt vad tiden går fort egentligen, fast det är dock långt kvar. Men jag antar att det bara kommer att gå fortare och fortare, ju mer jag kommer in i rutiner, hittar saker att göra och kanske hittar någon att umgås lite med. Men hur som helst så har barnen börjat skolan igen idag, vilket de tyckte var otroligt roligt. Så imorgon är det onsdag vilket betyder att det är jag som lämnar och hämtar barnen på skolan. Spännande spännande. Har ju bara gjort det en gång förut, men det ska väl gå bra. Städdag är det imorgon också så det ser ut som att onsdagar får bli min vilodag från tränandet. Om man bortser från att dammsugaren i det här huset gör städningen till en motionspass. Antar att det bara är att tacka och ta emot. :) Onsdagar är alltså mina "tuffaste" dagar. Länna barnen, städa hela huset + byta lakan i alla sängar, hämta barnen och sedan vara barnvakt, laga mat och lägga dom. Karin och Andrew kommer hem vid ca 19. Sen tror jag att jag sover gott!

Karin sa till mig förut att hon tyckte att jag skulle vara med på en springtävling som går i augusti. En runda på 12km som man även kan gå om man vill. Att ha lite som ett mål med träningen nu under den kommande månaden. 12km känns ju.. lite skrämmande måste jag säga men vem har sagt att jag behöver springa hela? Kan ju se det som en kul grej bara. Karin ska också vara med men hon skulle gå vad jag förstod, vilket hon ABSOLUT inte tycket att jag skulle göra. Haha! Vi får väl se hur det blir.

Ikväll ska jag sova ura tidigt för att jag känner att john blund är på ingång och sen har jag en lång dag framför mig imorgon.

PUSS

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

hoppas det inte blir alltför varmt om du ska springa.då kan det ju bli jobbigt.du verkar

blivit en duktig husmor på bara 3 veckor !kul kram morm



2010-07-21 @ 12:30:26
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0