UPDATE

Blev ingen shopping för min del idag. Blev barnen som handlade ist. Men det gör ingenting. Fick se ett av de större köpcenterna iaf och det var roligt. Vi var på Garden center som det hette och det var jättestort, tyckte jag iaf. Vore kul att åka dit någon dag och shoppa, luncha och shoppa lite till.
När vi kom hem så hade jag fått en brev av min mormor. Blev  lite jobbigt att läsa och jag fick rejäl hemlängtan, grät t.o.m en hel del. Men sen fick vi gäster här hemma och jag kände att jag var tvungen att gå ut ur mitt varma, mysiga rum för att hälsa. Slutade med ca.. 5 glas vin, god thaimat, chocolatecake och även till att försöka lära sig att åka ribbstick genom köket. (ribbstick är ungefär som en skateboard fast med endast två hjul) Det var inte det lättaste jag gjort men det var riktigt roligt. Förhoppningsvis kommer jag att bli riktigt bra på det så jag kan inponera med den talangen där hemma sen.
Nu är det dags för sängen för min del. Imorgon ska jag sova länge. Behövde inte ens ställa klockan ;)
Får hoppas att vädret blir lugnare i natt så jag får någon sömn. Känner att det kan behövas efter denna dag.
Nightie nightie!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0