UPDATE

Tog mig ut på en springtur imorse. Bestämde mig för att ta den långa rundan idag, för att fördriva tiden lite extra, som är  ca 8km. Sprang i stort sett hela vägen och jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv. Regnskuren (ösregnet) som jag fick över mig gjorde nog iofs att fick jag en liten spark i baken. Då ville jag bara hem så fort som möjligt. Förutom det så har jag inte gjort mer än så länge på dagen. Ligger på sängen som vanligt och kollar aftonbladet och uppdaterar facebook om och om igen trots att jag vet att det är alldeles för tidigt där hemma för att någon ska vara vaken.
Joe kommer hit på middag ikväll så det blir väl lite omväxling iaf. Förhoppningsvis ska Karin och jag hämta mitt körkort imorgon också.

Nej, dags att uppdatera facebook igen. Man vet ju aldrig vem som kan ha vaknat..

Kommentarer
Postat av: frida

Riktigt hurtigt gjort, vad duktig du är :)

2010-07-29 @ 09:43:38
URL: http://fridatorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0