UPDATE

Kan börja att berätta om igår när jag tog hand om barnen helt själv för.. aa nästan första gången. Hämtade barnen från skolan vid 15 och nr vi kom hem så ville barnen leka kurragörrma. Barnasinne som man har så sa man ju självklart inte nej. När vi lekt ett tag så  bestämde vi oss för att spela lite spel ist och vi spelade så länge att jag och barnen helt glömde bort att de kanske behövde ha mat. :s OPS! Vid klockan 17.30 satte jag igång att koka mackaroner och maten var nästan klar när karin kom hem vid 18 tiden. Barnen fick äta och sen gick vi in på mitt rum och lyssnade på lite musik och så spelade de spel på min mobil. Sen var de så trött att de fick hoppa i säng. Andrew kom hem med take-away till mig och karin vid 20 tiden och vi åt och kollade på tv. Sen gick jag in på  mitt rum och skypade fram till 23. efter det var det sängdags även för mig.
Just nu sitter jag i soffan efter att precis ha duschat. Imorse gick jag upp vid 7 för att följa med och kolla på när Stella spelade netball. En väldigt udda sport måste jag påstå och reglerna var väldigt luddiga, iaf för mig. Jag tror säkert att det hade varit roligt att kolla på men pga att det var så OTROLIGT kallt (tjock jacka behövdes och handskar) så önskade jag faktiskt bara att matchen skulle vara slut och att jag fick komma hem och lägga mig under täcket en stund och värma upp mig och det var precis vad jag gjorde när vi kom hem. Somnade och sov ca en timme och kände mig fortfarande inte upptinad så jag tog mig en dusch men måste säga att jag fryser fortfarande. Jag vet att det är ett väldigt tjat på hur kallt det är och ni tänker säkert: "hur kallt kan det vara egentligen? Hon är ju i Australien?" Men har man inte varit här så förstår man inte. Jag trodde verkligen inte att jag skulle behöva gå med UGG-stövlar inomhus men så är läget.
Vi får se vad som händer idag men om jag får gissa så är det säkert inte speciellt mycket...

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

Jättekul för oss att följa dig vad din dag består av.

Snart kommer varma tröjor!!

KRAM från oss!

2010-07-03 @ 12:32:24
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0