FREEDOM

ÄNTLIGEN HAR JAG OCKSÅ TAGIT KÖRKORT! :D Sådär en dag innan jag sticker. Haha! Känns så sjukt skönt att ha det klart nu så jag bara kan fokusera på resan nu framöver. Håller på att packa för fullt just nu. Mamma tvättar och jag letar sånt som jag vill ha med. Är däremot så gott som klar så snart blir den en dusch och sen blir det väl en sväng eller två med bilen som står till mitt förfogande idag. Ska skjutsa lillebror till träningen vid klockan 18 och sedan vid 19 så sticker jag ner till hamnen och träffar en skara av mina fantastiska vänner. Kom gärna dit och säg hejdå ni som vill. Kommer bli mycket gråta av ikväll. Men men, jag får tänka att jag inte åker bort föralltid.
Så imorgon sticker jag. Hinner jag inte skriva innan dess så får ni ha det så bra här hemma så skriver jag så fort jag får tid, från en ny världsdel. :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

Grattis till körkortet!

Lycka till i Australien, vi kommer att tänka på dig varje dag!!

MVH MORMOR/MORFAR

2010-06-28 @ 17:52:25
URL: http://freedom
Postat av: Sunnie

HA DET SÅ JÄVLA BRA NU!!!!!!! <3

2010-06-29 @ 16:01:32
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0