SO MANY PEOPLE TO SEE, SO LITTLE TIME..

14.30 i övermorgon lyfter planet från arlanda och jag lämnar svensk mark för att inte komma tillbaka förrän om circus ett år. Har redan behövt säga hejdå till många vänner och släktingar och imorgon är väl sista chansen att försöka hinna med att träffa så många som möjligt. Det känns så sjukt att det kommer vara så många som jag inte kommer hinna säga hejdå till. Tänkte se om lite folk ville ses i hamnen imorgon eftermiddag/kväll och ta en glass och en kubb kanske, för att hinna ses en stund. Så att ni vet så kommer jag att sakna er alla otroligt mycket. Ni som har skype får gärna lägga till mig så vi kan prata med varandra. Så känns det inte som att man är så långt borta. Kommer att tänka på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Idajosephine

Hej Lisa! Har förstått att du ska åka till Australien och jobba som Aupair? :)

Hoppas du får det super kul i alla fall! Roligt att du gjort en blogg också, jag kommer definitivt att följa den! =)Trevlig resa!

Många kramar

2010-06-27 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0