SOMMAR

Äntligen, eller vad säger ni? Började bli trött på att gå omkring och frysa och det är ju det sista man har behövt göra idag. La mig vid poolen en stund med lite rabarberpaj och citron vatten men gav upp så fort pajen var slut. Det var alldeles för varmt. Haha, aldrig är man nöjd. :) Hur som helst är jag glad att jag hinner börja använda sommarkläderna i förhoppningsvis en vecka för sen åker man ju till vintern igen. Ni tänker säkert, Australien har väl inte vinter? Så tänkte iaf jag, men jag har blivit upplyst om att uggstövlar kommer att behövas när jag kommer ner. Så det är bara att njuta av värmen nu för det dröjer väl några månader innan bikinin åker på igen.

Puss&kram
Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0