WHY WAIT?

Hade inte tänkt att börja med den här bloggen förrän det var dags för att att fly landet, men när jag nu sitter här, helt uttråkad i soffan så undrar jag, varför vänta? Det är inte långt kvar nu. En vecka och två dagar, sedan kommer mitt liv att förändras och jag har fortfarande inte blivit nervös. Självklart är det pirrigt men inte alls så som jag trodde att det skulle bli. Antagligen kommer väl chocken om ett par dagar..
Har inte ens börjat tänka på packningen ännu. Jag menar, hur packar man för ett helt år i en 20 kilos väska?! Den som har ett svar på det får gärna berätta det för mig. Men som sagt, det är en vecka och två dagar kvar. Jag hinner..

puss&kram
Lisa

Kommentarer
Postat av: Bjärnek

liiiiiiiiiiisa, nu DRAR VI!!!!!!! jag hade varit sjukt narrig om jag varit du! eller mer pepp! du kommer ju ha det grymt där borta!

2010-06-20 @ 19:21:33
Postat av: Sunnie

du får ha det bästa bajskorv! Men vi måste ses innan, annars kommer jag ju dö eller något sånt :/<3

2010-06-20 @ 22:27:44
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0